Fotos - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Alda Haegens - WaarBenJij.nu Fotos - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Alda Haegens - WaarBenJij.nu

Fotos

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Alda

17 Januari 2011 | Guatemala, Antigua

Hey allemaal!!

Zoals wel vaker lukt het weer niet om fotos te plaatsen, morgenvroeg gaan we dit nog maar een keertje proberen. Het is nu tijd om gaan te eten.....

tot morgen.

• 18 Januari 2011 - 07:26

Hans En Gea:

fijn da het goed met jullie gaat jullie hebben weer veel indrukken opgedaan we hopen dat de kinderen en ouders weer wat kracht kunnen putten uit jullie bezoekjes en dat ze weten dat ze weten dat er mensen zijn zoals jullie tot snel

• 18 Januari 2011 - 13:30

Anny:

zo weer een zwaar dagje achter de rug.en hier regent het weer,word jaloers op de temp bij jullie,moeten wij nog even op wachten.geniet nog van de paar daagjes daar.
    Gr Anny

• 18 Januari 2011 - 20:46

Karin:

Wat een mooi neefje heb ik erbij margret. Had je me niets van verteld!!! ha ha.
    Hartstikke goed van je.
    Zie jullie gauw weer

• 18 Januari 2011 - 21:46

T En T:

Wij wensen iedereen morgen een geweldige dag bij de opening.

We waren er graag ook persoonlijk bij aanwezig geweest maar we hadden er voor gekozen en zijn er ook blij mee, dat we in oktober een fysieke bijdrage hebben kunnen leveren aan de realisatie van het project.

We wensen lys en de gemeenschap in San Mateo heel veel succes en geluk in de toekomst.

Zou je alle betrokkenen uit onze naam van harte willen feliciteren met het behaalde resultaat.

Wij zijn er in gedachte zeker bij aanwezig en heffen thuis het glas.

Toon en Truus.

• 19 Januari 2011 - 12:27

Nel En Wal:

Hoi Alda en Jan. We volgen jullie en wat doen jullie fantastisch werk. Wat ziet Jessica er goed uit, we hopen dat alles volgens plan verloopt. groetjes Wal en Nel.

Alda

Hoi, Wij, Alda en Jan, gaan op 12 september 2009 naar San Mateo. Wij gaan hier voor 3 weken vrijwilligerswerk doen, als invulling van onze huwelijksreis! Wij gaan proberen om vanaf nu alvast wat informatie te geven over o.a. de acties die we tot nu toe gevoerd hebben en wat ons dit opgeleverd heeft. Wij hopen zo met dit geld een heleboel mooie dingen te kunnen gaan doen voor de kinderen in San Mateo!

Actief sinds 14 Juni 2009