Fotos van de opening - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Alda Haegens - WaarBenJij.nu Fotos van de opening - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Alda Haegens - WaarBenJij.nu

Fotos van de opening

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Alda

20 Januari 2011 | Guatemala, Antigua

Hallo lieve allemaal,

Na een heel emotionele dag met heel veel indrukken hebben we het vandaag, onze laatste dag hier een beetje rustig aan gedaan.

Vanmorgen zijn we bij Ana Maria op de koffie geweest, heel erg gezellig!! Knut, de architect was er nog even met zijn vrouw en Jan heeft een van zijn boeken aan Knut gegeven als dank voor al het werk wat ook hij gedaan heeft het laatste jaar.

Tom, de fotograaf van gisteren, heeft ons een USB stick gegeven met 600 fotos van de opening gisteren. Echt fantastisch!!! Geweldig!! Deze willen we jullie niet onthouden. Heel veel plezier met het kijken van deze prachtige fotos.

Vanmiddag hebben we mams nog een plezier gedaan. Ze wilde graag nog met de koets door Antigua en dit hebben we dus gezellig met zijn vijven gedaan.

Vanavond nog even een hapje eten met zijn vijfjes en dan vannacht om 04.00 uur uit bed om richting luchthaven te gaan.
Mam en Truus vliegen om 14.00 uur.

Nogmaals heel veel plezier met het kijken van de fotos.

Ook willen we iedereen bedanken voor alle fantastische reacties die we ontvangen hebben!! Dit doet ons altijd goed en we genieten ervan om ze iedere dag opnieuw te lezen!!

Heel veel liefs en tot gauw allemaal!!

Alda, Jan, Margret, Mams en Truus

xxx

• 21 Januari 2011 - 06:42

Lins Van Os An:

Hele mooie foto's, Alda & Jan. Zo te zien was het een emotionele happening !!!

Wij wensen jullie een hele goede reis terug naar ons koude kikkerlandje ennu....vergeet nu niet om die zon in jullie koffer te moffelen he ?! Want we kunnen wel weer wat warmte gebruiken hier...althans ik wel hahaha

Liefs uut de Piël

• 21 Januari 2011 - 09:57

Suus:

Mooie foto´s allemaal!
    Goede terugreis!
    Xxxxxx

• 21 Januari 2011 - 13:15

Anny:

prachtige foto,s,en allemaal een goeie terug reis.
    Gr Anny

• 21 Januari 2011 - 16:16

Nelly En Jac:

hallo luitjes,

Het zullen bestlist heel emotionele momenten hebben opgeleverd. We wensen jullie een behouden terugvlucht en probeer het zonnetje nog maar een poosje vast te houden.

Groetjes,

Nelly en Jac

Alda

Hoi, Wij, Alda en Jan, gaan op 12 september 2009 naar San Mateo. Wij gaan hier voor 3 weken vrijwilligerswerk doen, als invulling van onze huwelijksreis! Wij gaan proberen om vanaf nu alvast wat informatie te geven over o.a. de acties die we tot nu toe gevoerd hebben en wat ons dit opgeleverd heeft. Wij hopen zo met dit geld een heleboel mooie dingen te kunnen gaan doen voor de kinderen in San Mateo!

Actief sinds 14 Juni 2009