De grote dag vandaag!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Alda Haegens - WaarBenJij.nu De grote dag vandaag!! - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van Alda Haegens - WaarBenJij.nu

De grote dag vandaag!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Alda

19 Januari 2011 | Guatemala, Antigua

Hoi allemaal,

gisteren zijn we maar eens eerst gaan shoppen hier in Antigua. We moeten er natuurlijk wel voor zorgen dat het damesgezelschap hun geld een beetje kwijt raakt hier.....

gistermiddag zijn we met Geert en Annemie, de ouders van Mark (van Kim, even voor alle duidelijkheid) naar San Mateo geweest. Ze wilden heel graag de nieuwe school zien en waren net zoals iedereen erg onder de indruk van wat ze zagen. Omdat er geen bus terug ging, zijn we met de Limousine (een mooie blauwe pick-up, terug gegaan naar Antigua, waar we even wat medicijnen gekocht hebben voor een kindje wat het heel hard nodig heeft.

Gisteravond zijn we heel chique gaan eten samen met Ana-Maria. Dit was ons kadootje aan Ana-Maria voor al het werk wat ze een jaar lang voor ons gedaan heeft vanuit Guatemala.

Vandaag is het dan zover! Om 15.00 uur vanmiddag is de opening van de nieuwe school in San Mateo. Heel spannend en een beetje kriebels in de buik hebben we wel.
We zijn echt heel benieuwd. Er zijn ontzettend veel Nederlanders en Belgen hier! Het zal een hele happening worden! Uiteraard zullen we heel veel fotos maken en deze morgenvroeg op onze site zetten om jullie mee te laten genieten!

We gaan nu eerst een EHBO koffer kopen wat Lys en de kinderen vanmiddag van ons kado krijgen.

Verder willen we nog graag met jullie delen, dat we hier genieten van een prachtig blauwe lucht, heel veel zon en we al heel aardig verkleurd zijn......

Liefs
Alda, Jan, Margret, Mams en Truus

• 19 Januari 2011 - 15:33

Stef:

nou ik hoop dat het een mooie opening word/is.
    Veel plezier nog de laatste dagen!

Groetjes

• 19 Januari 2011 - 17:45

Anny:

Veel plezier met de opening van de school.laat jullie maar verassen wat er allemal komt.we horen het morgen wel.geniet ervan.Jan heb je genoeg zakdoeken bij voor Alda.
    Gr Anny

• 19 Januari 2011 - 20:55

Marloes En Marco :

hoi Alda en Jan en de andere vakantiegangers, leuk om te zien en te lezen wat jullie daar allemaal meemaken nog een fijne tijd en geniet nog even van alle mooie dingen die jullie daar meemaken groetjes en alvast een goede terugreis

• 19 Januari 2011 - 22:23

Astrid:

Genieten jullie er nog maar goed van nog ff en dan zie ik mijn vriendinnetje weer, hoop alle verhalen snel te kunnen horen en hoop dat jullie een goede terug reis zullen krijgen. Tot gauw en hopelijk is het nog te regelen dat ik een bijdrage lever voor dat zieke kindje daarzo, dan maak ik dat eerdaags wel even goed met een van jullie.

Alda

Hoi, Wij, Alda en Jan, gaan op 12 september 2009 naar San Mateo. Wij gaan hier voor 3 weken vrijwilligerswerk doen, als invulling van onze huwelijksreis! Wij gaan proberen om vanaf nu alvast wat informatie te geven over o.a. de acties die we tot nu toe gevoerd hebben en wat ons dit opgeleverd heeft. Wij hopen zo met dit geld een heleboel mooie dingen te kunnen gaan doen voor de kinderen in San Mateo!

Actief sinds 14 Juni 2009